träning!

Priffe var väldigt trött idag på träningen, antagligen för att veckan som gått varit ganska intensiv för honom. Men vi gjorde iallafall lite roliga övningar.
Veckan som kommer nu ska vara lugn för honom, jag startar upp med promenad imorgon och på tisdag vila, sen tömkörning på onsdag, uteritt på torsdag, och vila på fredag. (jag gillar och lägga upp scheman för veckan haha) På lör och sön har jag inte hittat på nått än, Jag vet inte om jag ska vara med på markarbetet denna vecka, utan går kanske bort till terrängbanan med honom och rider där som lite omväxling, kanske kan bli en galopp genom vattnet! Gud vad Priffe hade gillat det, bara att få galoppera ute gör att han blir överlycklig! haha :D
 
 
Emelie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0