Trött?

Kul att jag somnade när jag skrev ett inlägg om hoppträningen igår. Får skriva lite kort om det nu istället, vi hoppade mycket svängar igår! Han hoppade som aldrig förr. Han litar verkligen på mig nu, så även om vi kommer lite tokigt så hoppar han. Emma tyckte vi hade utvecklats jätte mycket sedan sist jag tränade för henne. Det är jätte kul att höra, fick en hem läxa att jag måste ligga intill honom med benen i språnget, jag har väldigt lätt att släppa benen då. Men det ska jag tänka på! Pappa filmade sist rundan vi gjorde så ni får den ikväll.

Idag har vi den skoj saken på stallet, det ska bli skit roligt och Anna, Emelie och jag kommer vinna! ;) hahah nedå men vi kommer ha roligast iallafall, ska kolla om jag kan hitta någon som kan filma, för ni vill väl se? ;)

Vi hörs senare!
Kram Alexandra



Kommentarer
ronjka

Spänn fast stigbygeln med sporremmar i sadelgjorden. Då tränar du på att ha en stilla skänkel och att ha den intill hästen ;) lite lättare att ha när man rider dressyr ;)

2013-04-21 @ 18:46:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0