vad händer???

Det sämsta jag kan göra är att dricka te och äta precis innan jag ska gå och lägga mig, så varför gjorde jag det idag... Nu kan jag verkligen inte sova. Klockan börjar närma sig 1 på natten och jag ligger och lyssnar på gamla reggea låtar av Bob Marley.. Vafan hände där egentligen? Fast egentligen låtarna är rätt chill ändå, Man känner sig nästan dåsig av dom och typ "men hallå livsnjutaarrrn"  fem låtar har jag hunnit lyssna igenom b.l.a Don´t worry be happy suuper härlig låt haha och nu lyssnar jag på get up stand up DEN är ball!
 
Asså gud fattar inte att jag skriver detta, Emelie lyssnar på reggea kl 1 på natten? nåväl nu ska jag släcka ner ALLT men hörlurarna är kvar i öronen med musiken på! haha gud jag börjar få en crush på reggea musik, kommer man drömma om jamaica inatt eller hawai kanske?  Kanske ska sommna först...
 
el klassiker, vem har inte hört?
 
 
 Detta är ju ändå den goaste haha!
 
 
 
Emelie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0