Gårdagen!

Igår var det mysig tjejkväll med girlsen från gamla klassen, det ve sjukt mys! Senare mot kvällen kom det massa mer folk och lite party drog igång haha! Hoppas på att resten vaknar snart så vi kan hjälpa linnea städa huset, vi fixade lite igår och städade men det är ju inte jätte fint i huset haha... Men dom är så trötta så jag sitter med linneas föräldrar oh tittar på TV nu, typ mina extraföräldrar haha! Jag hade iallafall sjukt kul igår och mår förhållandevis riktigt bra idag hahaha!

Hursomhelst ska jag rida igenom Priffe ordentligt idag, jag hade så bråttom igår så jag hoppa upp baracka och red i paddocken vilket gick riktigt bra, men det var lixom motionsridning bara haha!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0