Jag......

.... kan inte leva utan mackor. äter det jämt!
...tycker att det är slöseri på hästar och ponnyer när det är så många som köper för svåra för sig.
.... är anmäld till en CR med Priffe nu den 10:onde. Gissa vilken???
.... har dålig självinsikt, jag vet inte vad jag egentligen kan och kan såga mig själv rejält. Jag sätter helt enkelt för mycket press på mig själv
....älskar min syster över allt annat, även fast vi nu bråkar mer eller mindre varje dag. Men jag skulle nog inte kunna leva utan henne. ovärderligt!
 .... har bestämt att jag vill till AW nästa år.
....är jättenervös för mätningen på Priffe nu i Augusti
......har mycket väl "utvalda" vänner, Som jag verkligen kan lita på.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0