Alexandra vad hade du gjort om....

Angelica
Alexandra vad hade du gjort om Winnie blev skadad och han inte skulle kunna gå höga klasser efter det?
 
Beroende på skada, om det var att han ändå kunde tränas som en ”normal” häst hade jag haft kvar honom, men om det var att han skulle bli ”Skogsmulle” hade jag sålt honom då jag vill träna och tävla.
 
Wilma
Alexandra vad hade du gjort om du inte hade köpt Winnetoo? :)
 
 
Antagligen köpt en annan ponny.
 
Linda C. Risberg ....
 
Winnie blev utdömd?
 
Om han hade ont hela tiden hade jag valt att ta bort honom, då slipper han lida… Men om han inte hade ont av det skulle han få åka till ett betes ställe och bara ha det underbart.
 
Annie ...
 
Vann en miljon? Klassiker, haha :D
 
Hade sparat nästan allt, sedan hade jag haft det andra till shopping. Men jag känner att jag inte vill ha något mer just nu. ...
 
Fick ett jättebra bud på Winnie innan du är "klar" med honom? :)
 
Beror helt på summan, men om det är mer än vad jag hade tänkt mig så hade jag sålt honom. Men beror helt på summan och ryttaren om den passar med Winnie.
 
Carolina ...
 
du ramlade av och bröt benet och inte kunde rida på ett halvår?
 
Jag hade lånat ut Winnie till en person, om hon hade velat ha honom så klart. ...
 
om du blev erbjuden att rida och tävla en jättefin storhäst?
 
Om jag hade passat med hästen hade jag tackat ja!
 
kajsa
 
fall jag gav bonzy till dig!
 
Hahah jag hade tackat och bugat ;) Men om vi inte hade passat tillsammans hade jag inte tagit emot honom.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0