"Trumvirvell"'

Imorgon är det dags för Priffe att årsmätas!!! Då får jag se om jag åker hem med en ponny eller häst haha!

Nej men det ska bli skönt att få honom mätt, då kan jag ju även ut och starta annat än pay and jump, nu har jag anmält mig till en den 3 och en den 22 september, jag känner att det är att komma ut vi behöver, få rutin och ha kul. Jag hopptränar på söndagar som vanligt, och det är sjukt vilka stadiga banor vi hoppar, Augusta och jag var helt lyriska över honom i söndags, men på tävlingsplats behöver vi träna, ju mer jag kommer ut med honom ju bättre blir det ju.

Jag har som mål att under denna hösten vill jag ha kommit ut och hoppat LD avd. B så nu kommer det vara intensivt med träningar och pay and jumper för att få den träningen och rutinen vi behöver för att inte få 5 stopp och en avramling... Aja jag vet att Priffe kommer bli en jävla bra häst och vi kommer bli ett grymt team! Självförtroendet är på topp! Älskar ponnyn!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0