Åherre... Jag har en knäpp ponny!

Jag gick bort till manegen som sagt, Men jag red honom inte därinne utan bestämde mig för att bara promenera runt där, då han var jätte fjompig och nyfiken, så jag kännde att det är lika bra att han får kolla på allt i sin takt! Och jesus min tid vad han tyckte speglarna var spännande! Haha han stog och spexade och hade för sig..
Självklart var han lite på tårna och så vidare till en början, Men när jag gått med honom där inne ett tag, tror ni inte hästen lägger sig ner för att rulla sig?? Det är någonting jag märkt med Priffe på nya stället, att så fort allt känns bra vill han rulla sig..... När man byter hage, han får stå i någon annans box, eller som idag i manegen! Jag bara utbrister
- NEMEN Priffe! Du kan inte rulla dig hääär!
De andra i manegen bara skratter, eller
-Titta på ponnyn! haha
Jag märkte lite på honom tidigare för han började skrapa i marken o.s.v och så fort jag vänder ryggen till när han stog stilla (för jag pratade med Evelina och Anna) så passar han på! Den hästen altså!
 
 
Emelie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0