Alla ♥ dag planer

 
Nu har jag precis varit i stallet och gjort Priffes grejjer + att jag hittade en såndär hästboll igår, så vi slängde in den till Priffe och Debbie, och gissa vad dom gjorde! - ingenting, haha Dom luktade på den, blev lite skrajja, Priffe försökte se om den var ätbar.. Inte mer reaktion än så.. Dom tyckte det var roligar att "hänga" med mig och Anna! ♥
 
Förövrigt idag, ska jag och Anna till frölundatorg med bästa Matilda! mysigt!
efter det drar jag och Matilda kanske och tränar idag igen,
 
vid typ 4-5 tiden ska jag rida ut med Priffe som förövrigt gick bra i manegen igår, Jag ÄLSKAR den ponnyns galopp! inte ett enda bakut språng som resulterar i korsgalopp, så mjuk och rund! Jag rider ut ensam med honom idag, för han är så cool ponny så det brukar gå riktigt bra, får hoppas på det idag också! haha det blir nog en liten galopp om underlaget på ridvägarna tillåter det också, Sen tror jag att jag ska börja vänja honom vid klippmaskin, han svettas som en gris, Han har ju inte den bästa kondisen nu, och det ihop med en björnpäls är inge bra, Det blir så dumt om jag går hem i kylan från manegen med en blöt häst i princip,
 
Sen kanske Matilda sover hos mig ikväll, vi ska ju på äventyr imorgon haha! så då ska det även packas! roligt! ;D
 
Emelie
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0