Godmorgon 1/2-13!

Redan första februari, tiden går så sjukt fort. Då blir det sommar fortare, det är bra men med Winnie vill jag att tiden ska gå långsammare för det går så himla bra nu! Vill verkligen njuta så mycket jag kan. Hoppträningen gick super bra! För ett halv år sedan var det grunderna vi behövde öva på men nu är det små detaljer. Min tränare sa att hon tycker det ska bli himla kul att följa mig och Winnie detta året. Hon sa även att hon tyckte vi hade utvecklats enormt den tiden jag har haft honom. Eller iallafall jag, Winnie kan sedan Linn hade honom. Ni ska få filmen när jag kommer hem ikväll eftersom filmen finns på pappas telefon och igår orkade jag inte fixa den.

Idag är planen att rida ett pass i manegen eller paddocken om den inte har fryst inatt...
Måste också säga tack för att ni kommenterar super bra, dom senaste dagarna har det nästan varit kommentarer varje gång man loggar in här! Det värmer verkligen jätte mycket! TACK! ❤

Vi hörs under dagen!
Kram Alexandra



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0