Hej!

Idag har varit en riktig Alexandra dag. Slutade 12 idag för vi hade ingen so. Åkte till stallet och fixade allt. Winnie var jätte jobbig att rida idag... Gjorde det bästa av det och slutade när det kändes som om det lossnade. Imorgon är det hoppträning så får hoppas det går bättre för oss då.
Efter stallet åkte jag hem och gjorde mat och lyssnade på hög musik! Sedan var det plugg och så hoppade jag i badet som en paus och nu ska jag plugga en stund igen. Kommer inte kunna uppdatera imorgon eftersom telefonen fortfarande inte fungerar och mamma har med datan när hon är iväg så kan inte göra något inställt. Men kanske uppdaterar innan jag drar mig till heden för att åka skridskor och sedan vidare till kviberg där vi ska spela volleyboll. Nu måste jag plugga så vi hörs kanske imorgon annars hörs vi på fredag :)

Kram Alexandra



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0