Priffmaister<3

Idag när jag rider Priffe i manegen ska jag verkligen tänka på att koncentrera mig, och att få en stadigare hand. Mina händer följer lätt med i alla rörelser jag gör, mest i traven, ska försöka få "bort" händerna och armarna från mig i övrigt haha! Jag ska göra lite galopparbete med honom idag också, säkerhetsväst PÅ! haha nej men alvarligt, han är en pigg ponny om vilade igår, alltid lika kul! Han har ju vilat och stått väldigt mycket sen han kom så då har han fått en väldigt svag galopp, så han hoppar och studsar med bakbenen (han byter till korsgalopp/rätt) Men ju mer jag galopperar ju bättre blir det, Han har de ju i sig! Jag ska faktiskt ut och galoppera mycket på rakt spår när isen har försvunnit, Bara för att det är så kul med honom, och jättebra träning!
 
 
Emelie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0