vilken dag!

Jag har haft det otroligt bra i skåneland med underbara vänner! Dock hade vi sätt fel på programmet för ungdomens dag på flyinge, så det blev ingen Alexandet Zetterman haha! Men det var, fälttävlansclinic, ponnygalopp, duellhoppning,häsbesiktning, voltige, fyrspann, gymkhana, working equitation, tömkörningsclinic, rundtur och en dressyrclinic, altså väldigt mycket och lärorikt! Min favvo var fälttävlansclinicen och hoppduellen! Jag har vaken sedan fyra imorse tills nu! känner mig rätt mör med sammanlagt ca. 6.5 -8 timmars bussresa dit och hem! shit. (Varför jag inte bloggat var för att internet dog på telefonen.)





lite bilder från idag! /Emelie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0