Billdal 20/1-13!

Idag var vi iväg och hoppade pay and jump på billdal. En av dom bästa anläggningarna som finns. Dom har mycket bra tävlingar. Hinderparken är inte något att klaga på om man säger så.
 
80 cm Nolla!
 
Det var väldigt mycket förseningar, pga efter anmälningar. Så vi lastade ut ganska tidigt, men han fick en rejäl fram skrittning. Eftersom Paula rider på Billdal så kan hon uteritts vägarna så hon gick med mig en runda i Billdals park. Skit fina ridvägar. Paula tog även massa fina kort. Allt stämde inne på framhoppningen och jag la honom rätt på alla hinder. Tog med känslan in på banan och fick en klockren runda. ååå vad fin han var :)
 
90 cm 4 Fel!
 

även denna framhoppning gick skit bra, inne på bann ville Winnie springa förbi första hindert men då bestämde jag mig att han skulle över. Och hoppade gjorde han, hoppade tvåan perfekt men kommer mitt imellan två språng till trean och han hoppar av nära och då hinner han inte lyfta upp sig och river trean. Sedan flyter allt på perfekt.
 
Är så sjukt nöjd över dagen och Winnie, nästa vecka ska vi åka till Kungsbacka och hoppa på deras cr också. Då vill jag sätta nollan i 90.
 
 
Kram Alexandra


Kommentarer
Caroline Bågfeldt

Ni är så jäkla fina! Och du är så duktig :D

2013-01-21 @ 20:13:44
URL: http://carolinebagfeldt.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0