Gbg hs 2013!

Jag är en sådan person som lätt blir överexalterad över saker och ting, så vid den här tiden brukar jag sitta och planera in för gbg horseshow, Men nu är det ju så att den inte är förens i April, så det blir lite jobbigt för mig och så... Jag känner vad är det jag ska planera nu? Haha! Men den som väntar på något gott väntar ALDRIG för länge, Ser fram emot alla världscuper, och som alltid Shoppingen! Det är lite den jag planerar mest! Jag är en helt galen shopoholic, och jag kommer att ha riktigt svårt att hålla i pengarna nu när showen är så sent, det är ju nu jag brukar lägga upp listor och bilder på det jag ska titta lite extra på och köpa inne på mässan, Men jag får vänta helt enkelt! Kan ju köpa massa fina grejer till Priffe! <3

 

Mina absoluta favorit tävlingar är framförallt young riders cup, GP - ponnyn och gymkhanan! Och iår är det alla världsfinaler! Japp jag börjar koka över nu... Det är låångt kvar..

 

Vilka är era favoriter som är med alla år?

 

tävlingarna/mässan?

 

 
Emelie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0