God morgon!

Morgon pigg som jag är så har jag redan vaknat medan dom andra ligger och sover.
Igår kollade vi på film och hade det jätte mysigt, tyvärr så hade jag jätte ont i magen så jag inte orkade vara vaken för jag hade sådana smärtor. Jag somnade runt elva framför tv och vaknade när filmen slutade då jag gick och la mig i sängen och somnade om. Sedan vaknade jag runt fem igen och då hör jag Evelina och Emelie som ligger och snackar. Pratade lite med dom och så somnade jag om igen.

Idag ska jag till stallet runt halv tolv för att fixa alla grejer och sedan ska jag packa Winnies saker för vi ska åka till Linn och träna idag. Har inte tränat för henne sedan i slutet av sommaren. Det ska bli riktigt roligt att träna för henne igen. :)

Kram Alexandra



Kommentarer
Kajsa

Ni är så fina :)

2013-01-03 @ 11:30:19
URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se
Kajsa och Tuva

Ni är så fina :)

2013-01-03 @ 11:30:28
URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0