God Morgon!

Har vart uppe sedan sju för att jag fick en tandläkar tid halv 8 på ett LOV! Det var bara att bita tag i det sura äpplet och ta sig upp ur sängen ;) Tänderna var iallafall fina :)
 
Idag ska jag rida och efter jag har vart i stallet ska jag och många av stalltjejerna hem till Bella och ha en riktig tjejkväll med massa mys och skratt. Vilket jätte onödigt inlägg. 
 
2013 har fått en helt underbar start och kommer fortsätta awsome förhoppningsvis. I måndags var Anna, Emelie och Evelina hemma hos mig. Vi åt och dansade hur mycket som helst. Sedan firade vi in det nya året med en skål och underbara kompisar. Igår så var vi i stallet och efter det åkte vi och åt pizza.
 
Idag kommer även ett inlägg om vilken klubb jag ska tävla för detta året. :)
 
Kram Alexandra
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0