God natt!

Hoppas ni har haft en bra dag! Det har iallafall jag :)
Vaknade med min bästa vänner och sedan bar det iväg till stallet. Fixade iordning allt innan vi lastade och åkte till Linn för att träna.

Träningen gick både bra och mindre bra. Men för mesta del gick den bra. Började med att hoppa fram på två räken och sedan en oxer. Det gick super bra. Tills vi skulle hoppa ett av räkena och kraschade in i hindret typ. Efter det litade inte Winnie på mig så han hoppade inte över det räket, tillslut fick Linn hoppa upp och känna lite på honom. När jag hoppade upp igen gick allt hur bra som helst. Efter ett tag hoppade vi lite omhoppnings svängar. Winnie gasade på i full fart och jag hängde med :) Jag älskar att träna för Linn. Hon kan Winnie utan och innan men hon förstår hur jag tänker också. Dom träningarna jag har haft för Linn har vart dom mest lärorika träningarna.
Just nu taggar jag och Winnie för tävlings året 2013! Men det viktigaste är att vi har kul tillsammans :)

Kram Alexandra



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0