godmorgon!

 
Har äntligen kommit hem från en rolig kväll med kompisar, Jag och Anna var tvungna att gå hem så tidigt för vi har utsläpp i stallet! Så nu står hästarna och tuggar hö däruppe!
 
Det var visst idag familjen skulle komma och kolla på Bobby, det ska bli kul och interessant!
igår gick jag på en 40 minuters promenad med Priffe, och det var faktiskt riktigt skönt! lite kallt bara... åå Sommar bara kom! Jag längtar som 100000 till sommaren, jag fyller år, planer med Priffes gamla ägare.. Det ser jag nog mest fram emot, hihi! ut och busa med ponnyn! wow abstinens.
 
Men nu ska jag sova en liten stund innan jag ska upp och släppa ut hästarna också! :D
 
 
Han är inte lite charmig?<3
 
Emelie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0