Hejhej

Idag har jag en nästan stallfri dag! Anna gör grejerna till Priffe, Jag ska bara upp dit senare och kolla om Priffe har puls, för i så fall kan det ju vara hoven som spökar, Har han inte puls, är det troligtsvis en sträckning, och då ska jag massera in lite liniment!! Jag har allt fått bra tips av er! Sen ska jag även göra en lång och noggrann ryktning på honom! Han är så smutsig! Haha! :D
 
utöver detta vet jag inte om jag ska dra in till stan en stund, eller om jag ska stanna hemma och göra klart min uppsats och plugga lite! det är liksom Duktig-slösa-slösa-duktig, vad ska man välja! haha! Vi får se! :D Ni får iallafall ha en fortsatt trevlig dag! :D
 
 
Emelie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0