Massa att göra!

Åkte till skolan idag även fast jag inte mår helt hundra men vill verkligen inte komma efter! En av mina uppgifter i svenska har inte kommit in till läraren, och jag hittar inte den så måste skriva om det...

Idag ska skynda mig till stallet efter skolan, för att fixa Winnies saker och även gå på en promenad med honom. Sedan ska jag och mamma åka till Pholhems gymnasiet och sjölins för att kolla på skolorna. Innan första februari måste våran sökningar vara inne. Måste bestämma mig snart.

Här är schema för resten av veckan:
Tisdag: Kolla på skolor!
Onsdag: Tävlings möte med Nääs!
Torsdag: Hoppträning!
Fredag: Slappa!
Lördag: kolla på Kitas gymnasium och putsa alla saker!
Söndag: Pay and jump på Billdal!

Winnies schema:
Måndag: Vila
Tisdag: promenad
Onsdag: lösgörande
Torsdag: Hoppträning
Fredag: Ett lugnt ridpass
Lördag: lösgörande
Söndag: Pay and Jump på Billdal 80 & 90 cm!

Kram Alexandra



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0