Tävlingar!

Jag är så sjukt taggad på alla tävlingar som kommer nu. Jag längtar till att gå upp tidigt på morgonen för att dra på mig mina vita ridbyxor, skjortan och kavajen. För att sedan åka till stallet för att lasta Winnie och känna fjärilarna i magen. Det här året ska bli så himla roligt med Winnie. Vi ska bli ett tillsammans ute på tävlings banan.

Nu i början kommer det bli pay and jumper och clerrounder för min och Winnies del. Bara för att få in känslan tillsammans. Vi avslutade förra året med att gå nolla på bulycke, hade vart kul om vi fortsatte så detta året. Men man vet aldrig. Hoppningen går bättre än någon sin nu. Hoppas det kan hålla i sig tills alla tävlingar kommer igång.

Ska iväg på söndag och nästa är antagligen nästa söndag också.

Kram Alexandra



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0