Vad händer?

Jag har alltid sagt att jag är morgon pigg, men nu under lovet har jag vaknat mellan halv tio och halv elva varje dag nästan. Jag brukar vakna runt halv åtta i vanlig fall. Men det har iallafall vart skönt att sova ut ordentligt inför denna termin som börjar imorgon för min del.

Det ska bli skönt att komma igång med rutinerna igen. Den här terminen måste jag jobba på ordentligt för att höja mina betyg. Min sista chans för att kunna välja gymnasium. Ska även ut och springa två gånger i veckan för att få upp min kondition. Om jag får upp den så kommer jag höja mig i idrott och det är ändå lätt för tjänade poäng.

Idag är planen att sitta med lite plugg och åka till stallet där jag ska rida ett pass i manegen eller paddocken om den inte är för blöt.

Kram Alexandra



Kommentarer
Alma

Så är typ jag också, jag vaknar i vanliga fall absolut senast halv nio men på lovet sov jag till elva vissa dagar :)

2013-01-08 @ 22:17:33
URL: http://sundqvistalma.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0