Vet ni vad jag tänkt på.....

 
.....Om jag skulle testa att knoppa Priffe! Bara för att se om det blir nått bra av det och för att se om han har tålamodet att stå stilla så länge. Han brukar ju kunna stå stilla sålänge jag håller på med något med honom... Haha värt att testa ändå?
Tor att jag gör färre lite större knoppar isåfall, så han ser lite biffigare ut hihi! Kanske ska jag göra det med tråd istället också? Jag får se.. Till helgen ska jag iallafall hursomhellst testa! Spännande :)
 
Dessa knopparna har jag åstadkommit ¨^^^^^^Och det var första gången jag knoppade!
 
Emelie
 


Kommentarer
nelly

det är tvärtom :) om man vill få halsen att se bredare ut så ska man göra många små, och om den ska se tunnare ut ska man göra färre och större :)

2013-01-21 @ 15:01:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0