AW Sporthorses V.26 2013!

(började skriva på detta i söndags men orkade inte skriva klart det för satt bara och grät)
Bästa veckan i mitt liv, Lätt!
 
För en vecka sedan satt jag och Anna i bilen förväntans fulla och taggade på en grym vecka. När vi kom fram hade många redan kommit, men Kajsa och Bianca hade fixat så vi fick boxar vid dem. Nu började den veckan jag hade väntat på i 228 dagar.
 
Eftersom vi hade pratat mycket på internet så var det som om vi kände varandra redan. Redan första kvällen satt många av oss inne hos Johanna och Carro. Det var så lätt att prata med alla. Det var en grym start på veckan.  
 
 
Sedan började träningar ordentligt, första passet var ett otroligt behövande dressyrpass. Sedam var det teknik hoppning. Vi alla började lära känna varandra bättre och började släppa loss lite mer än första kvällen. Allt rullade på. Vi började bli som en famlij. Jag vet inte vad jag ska skriva, ingen kommer någonsin förstå min kärlek till dessa personer. Vi var ett helt underbart gäng
.
Dagarna rullade på och så kom fredagen, dagen innan hemfärd... Vi försökte verkligen njuta av varje sekund tillsammans. På kvällen satt vi alla i en stuga och hade det helt underbart och tänkte inte på att vi skulle hem dagen efter. Men så kom den dagen vi skulle hem, alla började packa sina saker motviligt. Sedan kom förälder efter förälder. Och så började pay and jumpen. Det regnade som bara den, hann inte komma ut innan man blev blött innanför kälderna. Jag och Winnie hoppade en 110 cm klass och nollade :D Sedan var det dags att säga hejdå till alla. Det är något av det värsta jag har gjort, började gråta som bara den. Usch, det var verkligen hemskt. Vi blev verkligen jätte tajta där nere. Det går inte en timme utan att det plingar i telefonen på vår chatt, tyvärr så kommer de flesta till Liseberg på fredag när jag inte är hemma..Men kommer antagligen träffa de någon annan gång i sommar. I Falsterbo om det blir något :D
 
Älskar er min underbara knäpp extra familj! <3
 
Kram Alexandra
 


Kommentarer
Caroline Bågfeldt

SAKNAR SAKNAR SAKNAR SAKNAR

2013-07-06 @ 17:23:00
URL: http://carolinebagfeldt.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0