Förrvirad!

Ena stunden älskar jag att blogga och tycker det är jätte roligt medan andra stunden orkar jag inte/vill inte. Så idag när jag åker till Rhodos så ska jag tänka hur jag vill göra. Kommer kanske uppdatera något inlägg under veckan men troligtvis inget. Från och med idag och en vecka framöver ska jag tänka hur jag ska göra med bloggen, ska jag ha kvar den och blogga när jag känner för det, ska jag sluta helt eller ska jag blogg själv? Måste verkligen ta mig en funderare.
Jag vill ha ett ärligt svar av er. Vad tycker ni jag ska göra?
 
Om jag ska fortsätta vill jag gå in hel hjärtat för det, men jag vet inte om jag kommer orka det... Aja tiden får utvisa.
 
Kram Alexandra
 


Kommentarer
Angelica

Du och emelie ska blogga här!!

2013-07-03 @ 10:39:22
URL: http://angelicagustavsson.blogg.se
Emmma

Bara en fråga, vad sökte du in till för gymnasium? :)

2013-07-03 @ 11:35:25
Maria

Blogga när du själv känner för det! Vill fortsätta läsa om din och winnies resa men vill inte att du ska känna dig tvingad :)

2013-07-03 @ 13:59:39
Anonym

Jag tycker att du ska fortsätta blogga men ha en egen blogg! :D

2013-07-03 @ 16:04:50
Amanda

Blogga när du känner för det😃😍

2013-07-03 @ 16:19:24
Anonym

Ha kvar denna bloggen! Den är jättebra, läser den hela tiden, eftersom ni är lite dåliga på att uppdatera kommer det inte bli bättre för dig att blogga på en egen blogg.. Det är bäst såhär tycker ja :))))

2013-07-03 @ 16:38:09
cajsa

Tycker du och Anna ska blogga tsm. Verkar som du trivs bättre med henne! Inget illa menat mot Emmeli men det verkar så, känns som ni har mer delade upplevelser och sånnt!

2013-07-03 @ 17:04:17
URL: http://cmdressyr.blogg.se
Carolina

Jag tycker att du borde fortsätta blogga här, men du behöver inte känna någon press över att du måste skriva utan blogga när du känner för det :)

2013-07-03 @ 22:02:45
Carolina

Jag tycker att du borde fortsätta blogga här, men du behöver inte känna någon press över att du måste skriva utan blogga när du känner för det :)

2013-07-03 @ 22:03:24
Heidi

For å være ærlig klikker jeg meg kun inn her for å lese om deg og Winnetoo. Syns du bør skaffe en egen blogg der du kun lager innlegg når du selv har lyst. Om du mister lesere; tenk på bloggen som en fin måte å loggføre både fremganger og tilbakefall, hvilket er gull verdt å kunne se tilbake på om noen år :)

2013-07-04 @ 19:56:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0