Hej!

Jag har bestämt mig för att fortsätta men bara när jag känner för det. I torsdags natt kom jag hem från Rhodos och var hemma 20 min innan vi åkte och satte oss på tåget till Falsterbo! Veckan i Rhodos var hur bra som helst, har fått färg men brände mig rejält på axlarna så nu flagnar jag jätte mycket där...
När vi kom fram till Malmö mötte vi (jag och Anna) Matilda som var med oss på AW. Sedan satte vi oss på bussen på väg till Falsterbo! När vi kom fram mötte vi Carro. Vi kollade på showen och shoppingen. På kvällen åkte jag och Anna hem till Matilda och hade det mysigt. Dock var jag sjukt trött så somnade rätt så fort eftersom jag bara hade sovit två och en halvtimme på flygplanet.
Igår så åkte vi in till Falsterbo igen. Nästan hela dagen gick vi och shoppade med Emma-Nellie. Det enda av showen vi kollade på var nationshoppningen. Efter det åkte vi till tågstationen. Vi åt och sedan gick vi och kollade i affärer. Efter det köpte vi lite snacks att ha på tåget. Sedan gick vi och satte oss på tågstationen för hemfärd mot Göteborg. Ni ska få se det jag köpte på mässan i ett annat inlägg. Ni ska även få ett inlägg om Rhodos :)

Just nu ligger jag i Emelies säng och väntar på att Anna ska komma ner från stallet. Idag ska vi ta det lugnt, rida, kanske sola och på kvällen ska vi hem till mig och äta thai mat med Evelina.

Kram Alexandra



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0