Info!

Jag åker ju till Malta imorgon, och jag vet inte om jag kommer att ha internet där, bloggen har legat nere i tre dagar dessutom för att jag haft så mycket att göra och jag har för tillfället ingen mobil att blogga från, så då måste jag alltid sätta mig vid datan hela tiden då jag ska blogga och jag hinner inte det, tyvärr. Det blir så mycket lättare att kunna slänga upp lite live inlägg lixom! 
 
om ni vill så har jag en liten lista på inlägg jag kan lägga upp som tidsinställt när jag är i Malta, för nu har jag lite tid att göra det! det är mest häst inlägg och även två "åsikts inlägg" som jag tänkt på ett tag!
 
När jag kommer hem från Malta kommer jag dock att få en iphone (äntligen) så då kommer jag kunna blogga bättre, jag har lixom visioner för bloggen, och jag vill verkligen blogga, men det går lite trögt fram, jag får dåligt samvete om bloggen sår ouppdaterad, men jag kan inte göra något åt det, jag har lixom dom sämsta förutsättningarna till att blogga just nu då alla mina tekniska grejer är trasiga (jag är tyvärr lite av en marodör) så jag bloggar från Pappas kontorsdata, (som han behöver till jobbet, så jag kan inte ha den hur mycket som helst) och mammas data kan jag glömma om att få låna, och min laptop är så seg att det inte går att göra något med den i princip! Jag hoppas ni förstår mitt läge, men såfort jag kommer hem från Malta får jag en telefon som jag kan blogga från och då kan jag live-blogga och sen göra de lite mer genomtänkta inläggen på pappas data! låter det bra! :D
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Carolina

Det låter helt utmärkt! :)

2013-07-15 @ 00:13:47
URL: http://wordsofcajji.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0