OBS VIKTIGT!

Jag måste fråga er trogna bloggläsare en fråga, trotts våran otroligt låga uppdatering finns det ett 100 - tal läsare som dag ut och dag in klickar sig in här nästan varje dag i hopp om att det finns inlägg? Varför? Vad är det ni gillar med min och Alexandras blogg! Vi är verkligen jätteglada att vi har er läsare, och jag ska ta ett snack med Alexandra så hon inte slutar blogga här, hon får några veckors vila och det är allt haha!
 
Det jag vill fråga är då vad det är med våran blogg som ni gillar? Att följa Winnies utveckling med Alexandra, min med Priffe, eller våra liv helt enkelt.
Och vad vill ni se mer av i bloggen
nämn gärna några + och -  också, så vi vet vad vi ska komma igång med och vad vi ska tänka på! :D
 
Det skulle vara så bra om så många som möjligt skulle vilja släppa just sin åsikt i en kommentar för att hjälpa oss! Tack! :D
 
 

ta er lite tid till detta nu så ska ni få se att vi snart får igång bloggandet igen, för vi vet ju att vissa gärna vill se en hel del uppdatering här, eller hur ;)
 
Emelie
 


Kommentarer
Anonym

+Ni har bra inlägg och fina bilder
+jag vill se bådas utveckling
+roligt att se en ungponny utvecklas, fast ja vill gärna se lite mera hoppbilder på Priffe

-dålig updatering. Bli bättre på eran uppdadering, inga "släng upp onödiga inlägg med ingen mening bara för att få uppdatering" Utan gör ordentliga inlägg varje gång. visst några "här är ja nu" inlägg kan man ju göra men ah ni fattar.
-Lite mer tränings och vanliga bilder på Winnie , det är nästan bara tävlingsbilder på honom.

Ja det var nog det ja tycker ! Fortsätt blogga det är huvudsaken

2013-07-04 @ 12:05:49
Annie

ni kanske kan skriva mer "åskitsinlägg", alltså vad ni tycker om typ någon utrustning eller ja, you name it.. ;)

Ett plus är ju att när ni bloggar så skriver ni oftast lagom långa inlägg, ett minus är väl att ni inte bloggar så jätteofta då :/

Men jag förstår Alexandra, jag är typ precis likadan.. Jag har ju inte bloggat på ett tag nu men idag så kände jag typ "shit, jag måste börja blogga igen, fan va kul :D" (så ni får liksom gärna kolla in på min blogg nu.. :D ahahha ;)

Men i övrigt så tycker jag att era inlägg är bra, dock lite för få bara :( hahaha ;)

2013-07-04 @ 14:11:41
URL: http://anniesphoto.webblogg.se
Carolina

+Det är roligt att följa utvecklingen för båda två.
+Ni blandar lite hästinlägg med andra vardagsinlägg.
+Det är bra med antalet ridvideor ni blandar in bland inläggen

Saker som kan förbättras:
Ni får gärna skriva mer åsiktsinlägg.
Ni får jättegärna ta mer bilder, det spelar ingen roll vilka bilder, bara så att det blir lite mer variation bland bilderna.
Ni får väldigt gärna också göra fler "vloggar" alltså att ni filmar lite "här och nu filmer" som inte behöver vara ridvideos. :)

2013-07-04 @ 23:17:20
Josefin

Jag gillar att se bådas utveckling med era ponnysar. Sen har ni alltid fina bilder på er blogg.

Jag tycker nog inte arvodet finns några minus på er blogg, det finns bara plus.

2013-07-05 @ 19:42:29
URL: http://sandbytjejerna.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0