Skördat två styck!

Det blev två pållar ridna idag, Beckas Otto och min Priffe!
Otto är under igångsättning efter skada, så jag skrittade ut med en snutt trav på rakt spår! Vad ska man säga han var pigg och gick bra haha!
 
Priffe red jag ett pass på i manegen, Jag satte ribban direkt och han gick så j#vla bra! gjorde mina älskade galoppintervaller, tempoväxlingar och övergångar då han kommer igång så fint i bakbenen och jobbar genom hela sig av det. Dessutom är det så kul att göra det när han är så pigg och alert som han var idag, han lyssnade på minsta lilla och framförallt lyssnade han på min skänkel! Det går framåt nu!
 
Tjockis Otto idag!
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Hej! Mitt namn är Frida och jag red Otto ganska mycket under ungefär ett år när han stod på Annas Ridcenter. Jag tävlade honom några gånger och var även på ridläger med honom. Om din kompis vill så får hon MER ÄN GÄRNA höra av sig till mig för lite bilder eller bara för att prata om honom. Jag älskade verkligen den lille rackaren

Svar: Ja men visst kan jag det! Gud vad kul, han är verkligen en rolig häst! :D
emelie adielsson

2013-07-30 @ 23:39:04
URL: http://www.fridagardh.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0