AW!

Hejsan!
Måste komma igång ordentligt nu. Inte bara ett vad jag ska göra inlägg per dag utan mer djupa. Om ni vill ha bättre uppdatering kan ni följa mig på instagram där jag heter Alexandragustafssonn (med två N på slutet) och ni kan följa mig på Twitter där jag heter Linealexandra :)
Har börjat packa inför AW och det är kaos har ingen aning om vad jag har packat! Kommer få ta ut allt igen och börja om men det tar jag någon annan dag, haha!

Idag har jag haft en underbar dag, runt ett åkte jag till Anna och vi hade mysigt. Sedan gick vi till hennes stall och fixade allt där sedan åkte vi till Winnie, fixade honom och sedan red Anna bort honom till Debbie medan jag gick. Sedan red vi ut på en jätte mysig barbacka tur. Imorgon blir det ett pass i manegen eller paddocken :) varannan dag rider vi ut och den andra rider vi i manegen denna veckan. Och på söndag åker vi!!! Tror inte någon fattar hur taggad jag är! Fyra dagar kvar nu om man inte räknar med idag :D

Just nu rensar jag min telefon så jag kan ta massa bilder nästa vecka och då ska ni få masa live uppdatering :)

Kram Alexandra

Så här är det för mig just nu:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0