Bilder från förra söndagen!

 
Hahaha fick dessa bilderna av en tjej som heter Lovisa Haahr från min senaste hoppträning för Augusta, Och min lilla ponny har då minsann sina egna idéer ibland! Denna träningen gick lite halvbra, jag ramla av och lite sånt.. Det var sista rundan som gick lite kaos, Alla började gå ut från manegen, och jag fick hojta till att jag inte hade hoppat banan än, så jag blev lite stressad och gjorde inte jättebra ifrån mig. O.s.v. men innan gick det superbra! Vatten mattan var lite läskig dock - ni ser ju språnget över det hindret haha!
 
Sen har han ju självklart riktiga goldmoments! Han har verkligen hoppningen i sig! avstånd och superlätt för att byta galoppen över hindren verkligen ALLT! Så duktig! självklart behöver vi få lite struktur på det hela, öva, öva och öva, han blir mer stadig ju mer jag hoppar! Jag ska även börja löshoppa honom nu, så han får testa lite själv också!
 Det som är bra med Priffe är att han har så lätt för att lära och har lätt för sig! det är superbra, och sen att jag trivs såå bra med Priffe! Jag har verkligen hittat MIN ponny!
 
Emelie
 


Kommentarer
Anna

Gud vad roligt det är att läsa eran blogg nu, mycket bättre uppdatering, Men aleeeeex du får blogga lite mera så är allt på topp! :) Love you guys <3

2013-06-18 @ 11:20:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0