Genomriden ponny!

 
 
Jag bestämde mig för att verkligen rida igenom Priffe idag, så jag gjorde iordning honom och gick iväg till manegen. Han har så mycket lättare att koncentrera sig därinne och vi var själva dessutom, kunde inte bli bättre! Och JISSES vad han gick! Jag la mycket fokus på att få igång bakbenen, tempoväxlingar och övergångar, jag gjorde även galoppintervaller, Det tyckte han var jobbigt haha! Han gick vekligen så bra! och OM bakkärran kom igång! De kändes super och det var välbehövligt! Synd att ingen var där som kunde filma haha! Det ska bli kul att rida honom imorgon! då tror jag att jag går till manegen igen faktiskt, men lägger kanske fram lite bommar!
 
Emelie
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0