Godmorgon!

3 Dagar kvar, galet!
 
Idag så kommer dagen gå i ett, om några timmar ska jag åka till Myone och köpa det sista inför AW. Sedan ska jag till stallet och fixa allt där, Evelina ska rida Winnie. Det är så himla skönt att jag kan slänga upp henne ibland för hon är så mycket duktigare på dressyr än jag så hon hjälper mig verkligen att rida igenom honom ordentligt. Tack bästa Ewe. Jag ska även börja pusta mín hopputrustning, kommer inte använda den mer innan aw så varför inte putsa när jag har tid. Ska även börja lägga ner små grejer i en hö påse så det blir lättare att packa på lördag när jag får sadelskåpet. Igår packade jag klart det jag kunde av mina saker, det är sjukt mycket grejer som ska med, och sedan ska allt till hästen med också.
 
Detta är vad som händer idag, nu har jag även börjat med två inställda inför nästa vecka, men ni kommer så klart få live uppdatering också :D
 
Kram Alexandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0