AW Sporthorses!

Som ni vet så ska jag och Anna åka till AW i sommar! Vi kommer vara där v. 26. Jag tror vi kommer få lära oss massa och få många nya vänner. I veckan blev jag och Anna inbjudna i en chatt på kik. Först fattade jag inget men sedan förstod jag att det var flera som skulle till AW. Så nu håller vi på att lära känna varandra lite. Det är ett himla roligt gäng. Det går typ inte att lämna kik eller telefonen (Ipaden som det är i mitt fall, eftersom min telefon är på lagning, eller fick sms förut att den var klar så vi ska hämta den imorgon. Jippie) innan man har fått ett nytt meddelande. Jag tror vi kommer skapa oförglömliga minnen den veckan. Och nu är det under hundra dagar tills vi åker. När vi anmälde oss så var det 228 dagar så mindre än halva tiden kvar. Men innan det så är det massa kul så förhoppningsvis kommer tiden gå snabbt!

// Alexandra

De som står nedanför kommer jag tillbringa en hel vecka med! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0