Awesome dag!

Gårdagen var grym! Först när vi kom fram så gick vi och åt tacos. Sedan tittade vi på träningen som var just då och efter det satt vi och dödade tid medan de harvade manegen osv. Sedan började clinicen. Robin visade sin sjukt snygga 5-åriga hingst. Även Nellie och Felicia var med sina hästar. Tyvärr var vi tvungna att gå när det var tjugo min kvar eftersom vi skulle lasta ut Winnie osv. När jag red fram Winnie kändes han lite loj, inte riktigt med. Men i början av träningen gjorde vi mycket lydnas övningar och då kom han igång ordentligt. Sedan gick allt som på räls. Winnie och jag är verkligen i topp form nu. Det är så himla härligt att rida när det är så. Slutade med att hoppa en bana på 105 ungefär eftersom han gick så bra i torsdag så ville jag att det skulle kännas lätt för honom. Filmen kommer när den har laddats upp.
Kommer även två film klipp ifrån idag när jag red ut :)

Kram Alexandra



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0