Fyyyy!

I samband med att vi går igenom andra världskriget i skolan just nu, har jag nu tittat på pojken i randig pyjamas, det var nått utav det värsta jag sätt i hela mitt liv! Tårarna bara tryckte, jag var nära att stänga av filmen! USCH! För er som inte sett den, så handlar den om nazist-tiden med koncentrationslägren o.s.v. Jag kan verkligen rekomendera den men ändå inte! jag vill igentligen bara skriva att "TITTIA INTE" Hemsk film, men ändå, se den!
 
Förövrigt har jag nationellt prov i kemi imorgon, och jag är KÖRD! det är ett ämne jag fått kämpa mig igenom för att få ett E, - OCH SÅ BLIR DET DE PÅ DET NATIONELLA! tänk om det hade blivit typ biologi! herregud jag är grym!
 
Nu tänkte jag att jag för en gångs skull sätta mig och göra lite tidsinställda inlägg till veckan som kommer gå! Det gillas, det vet jag haha!
Skulle ni vilja se lite filmer från när jag provred Priffe föresten? Då skulle jag kunna fixa nya filmer till helgen så ni även får se hur det går i dagsläget! lite som en jämförelse? Ja det vet jag att ni vill det också! ;)
 
 
 
Emelie
 
 


Kommentarer
Angelica

Haha vi fick nationella i biologi, tack och lov! Jag hade dött om det skulle varit i kemi ;)

2013-03-18 @ 21:59:42
URL: http://angelicagustavsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0