Hej!

Jag har haft sådär härligt mycket att göra idag, skrattade mig igenom en riktigt rolig skoldag, red Winnetoo åt Alex och nu varit uppe hos min sjärna, jag bara stog länge och borstade honom i boxen, hela hans bädd var vit av hans päls... haha! Nu hade jag som planer att kolla på en film för att sedan bädda ner mig och sova - Imorgon är det ju fredag, så härligt! Jag och min syster kommer sova hos Alex! (kanske gör vi första utmaningen?) Hade ni velat det haha!
Imorgon SKA jag verkligen komma ut och rida Priffe i skogen, Nu när han är såpass igång kan jag ta en härlig galopp! Föresten så har jag kommit i lite kontakt med tränare så nu j#vlar börjar allvaret, nu är inte bara hästen frisk och igång - nu ska vi även komma vidare, vilket är något jag vet att jag inte klarar själv med en ungponny, det är trots allt min första unga ponny! Så det är planen, att utvecklas tillsammans med hjälp av grymma tränare, för att ge mig och Priffe de bästa möjliga förutsättningarna till att nå mitt mål med honom som en okomplicerad ponny, med en bra grund kommer man längst, det kommer visa sig, jag lovar!
 
Nu börjar han sakta men säkert få tillbaka hans muskler och även bli mer musklad. Jag menar titta på hans rumpa, den har varit bra mycket kantigare! Min fina Priffe
Hahaha en sak jag la märke till nu på denna bilden är ju att ni får se hur organiserad jag är i stallet.... ja ni ser ju allt jag slängt i hörnet haha! Tur att jag alltid är så noga med att städa undan efter mig iallafall!
(ni kan ju ta och ignorera den väldigt fina rakningen runt magen o.sv. men han var faktiskt blöt haha)
 
Man ser även på denna bilden hur fin han är!
 
Emelie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0