påååsk!

Nu var påskafton avklarad haha! Klockan är nu 03.34, kvällen har varit låång. Jag har varit med kompisar o.s.v darför tog jag Priffe tidigt i morse, kl 7 var jag vaken ock kl 9 gick jag upp till stallet! Imorgon (eller det blir ju idag) när vi vaknar kommer vi bara ta det lungt! Vid 6-7 tiden ska jag träna med Priffe. Jag ska kolla upp det ordentligt denna gången så allt stämmer haha! Men det ska bli roligt! Nåja jag är så trött att ögonen går i kors så nu ska jag sova! Jag taggar på att bli såååååååååååååå förkyl då vi åkte moppe fram och tillbaka en bra bit och jag skojjar inte, ni kan inte förstå hur kallt det var! Tänk er ett isbad serri! Usch det var hemskt, men är ännu inte helt varm! :( 
Men puss! 
 
Emelie 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0