Tisdag 26 mars!

Om exakt två månader blir jag sexton ;)
Godmorgon!
Jag har haft/har en underbar morgon. Vaknade kl sju för att gå upp och plugga. Så har vart uppe och pluggat i 45 minuter. Samtidigt åt jag frukost och just nu ligger jag i min säng och ska snart hoppa in i duschen. Jag har sovmorgon om ni inte förstod det. Så himla skönt att inte behöva stressa. Ett stort plus är att jag har fått undan lite plugg. Under dagen kommer ni få uppdatering men inte säker på om det går efter jag har kommit hem för imorgon har jag kemi prov och en engelska inlämning. Hela kvällen kommer gå åt att plugga men det kommer komma upp inlägg under dagen. Winnie ska vila idag eftersom jag måste plugga så mycket jag kan ;)

Kram Alexandra



Kommentarer
Emmy Andersson

Nämen, då fyller vi år på samma dag ju, hahah! :D

2013-03-28 @ 22:17:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0