Torsdag 28/3 2013!

Det är skärtorsdagen idag och sista dagen i skolan innan påsklov. Vad ska jag göra på lovet då? Först och främst ska jag varva ner. Är super stressad för skolan. Det var det mitt lilla utbrott igår handlade om, igår brast allt. Jag har kommit på att det låser sig på prov för mig. Iallafall de sista som har varit. Jag kan allt innan jag går in och sätter mig men när jag ska börja skriva så kan jag inget... Och igår orkade jag inte mer.

Igår hade jag jätte trevlig hemma hos Evelina. Hon och en till hade fixat en överrasknings fest för Sofie som fyller år idag. Grattis till dig kossan! :)
Idag har jag två lektioner så slutar halv elva idag. Efter det är det lov. Åker då till stallet med Paula. Hon ska fota mig och Winnie. Nya fräscha bilder. Efter det åker jag hem och hemma en stund tills jag åker till stallet igen för hoppträning. Känns som om jag inte har hopptränat på flera veckor men tränade för två veckor sedan. Och jag brukar bara träna varannan vecka så det stämmer.

Men på lovet så ska jag försöka hitta en ny metod att plugga på så det inte låser sig på proven. Jag ska vara i stallet och ha hur kul som helst. Och så klart ska jag blogga. :)

Vi hörs sedan!

Kram Alexandra

Hahahaha bilden döööörr!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0