Våren är runt hörnet!

Idag har vart en fullspäckad dag, slutade fyra åkte till stallet. Emelie red Winnie idag för jag skulle inte hinna det innan hoppträningarna börjar. Tack Emelie! Det hade gått jätte bra :) Men stod och snackade med Ewe i ungefär 45 min och sedan fixade jag sakerna till två hästar. Costas är den hästen jag fixar ungefär en gång i veckan. Han är den gosigaste storhästen i stallet.
Imorgon kommer dagen också vara fullspäckad med skola och sedan ska jag till stallet och fixa inför lördag då vi åker till Lysekil! Ååå längtar! Anna och Emelie kommer följa med mig hem imorgon och sover här och på lördag åker dom med mig och hjälper mig! :)

Kram Alexandra

Glöm inte att ni kan följa mig på instagram så får ni lite mer "live" uppdatering. Alexandragustafssonn heter jag där! :)
Hästen på bilden är Costas och jag! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0