Winnie!

Red en stund i manegen gick varken bra eller dåligt men fick igenom honom till slut. Då slutade jag för kände mig nöjd när jag fick igenom honom. Efter ridpasset stretchade jag halsen på honom och sedan skulle jag göra så han fick sträcka ut ryggen så tar jag godis mellan fram benen på honom och helt plötsligt börjar han buga!! Hahah trodde han skulle ramla på huvudet eller något sådant! Ewe filma ska se om jag kan lägga upp den sedan. Linn hade lärt honom det för ungefär tre år sedan och han kommer fortfarande ihåg det.

Nu måste jag plugga inför mitt so prov imorgon!

Kram Alexandra
Foto: Felicia Holm



Kommentarer
Anonym

Tårna ska peka framåt ;)

2013-03-14 @ 12:17:11
Ronja

Träna på att få tårna att peka framåt ;) ett bra tips är att fästa stigbygeln i sadelgjorden, då tvingas tårna att peka framåt ;P

2013-03-15 @ 22:58:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0