Winnies schema v. 12

Veckans schema för Winnie!

Igår: Vila

Idag: Har jag kvällsfodring så åker dit senare, ett pass i manegen. Ska kolla om pappa vill filma. Ni har knapp fått några filmer som jag rider dressyr på men ska kolla med pappa.

Onsdag: insläpp. Winnie får ett pass som är fortsättning på det vi gör idag. Mycket mjuk görande.

Torsdag: Förhoppnings vis kan jag hoppa lite inför söndag. Beroende på vilken tid jag är där.

Fredag: En sväng ut. Om det är fruset i marken går vi in i manegen efter vi har vart ute och skrittat.

Lördag: Rida ett ordentligt dressyr pass men massa lösgörande inför söndag.

Söndag: Tävling. Åker till Borås och hoppar på deras lokala hoppning. Hoppar LC och LB. I LC ska vi ha en snygg grund och sedan om vi kommer till omhoppning satsar vi lite mer. I LB ska det vara en snygg och säker runda i både grunden och om vi kommer till omhoppningen. Så det ska vara snygg och få en bra känsla.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0