en dag av 365

Priffe ska trimmas i paddocken nu på morgonen kanske att jag går bort till manegen, jag har inte riktigt bestämt mig än. Annars har jag ingen anning om vad jag ska göra idag. Som vanligt spenderar jag nog hela dagen i stallet. Vad gör hästtjejer på fredagskvällar? jo vi är i stallet haha!
 
Igår red jag ut på en lite taggad ponny. jag vet inte hur mycket han skuttade runt och tyckte allt var jättekul! ni skulle sett hela serien av bocksprång upp för en galoppbacke. Jag som bara sitter och skrattar borde egentligen säga till honom, men det är så kul att han besitter på så mycket energi och glädje, har inte mage ett ryta på honom då haha! xD
 
 
 
Emelie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0