Hoppträningen!

Jag har ju missat totalt att berätta hur det gick på hoppträningen igår, så jag gör det nu istället! Haha
Han var så duktig så, På uppvärmningen har jag aldrig varit med om en häst som var så stel i vänster.. Han tog inte tygeltaget ens en gång, Fick lite smått panik och kollade om det var nått med bettet, men inte alls, Så jag lossade en massa på bettet, för det var som han bet fast i bettet? Men det blev 1000x bättre tillslut, då han riktigt lossnade haha! Själva hoppningen är han ju grym! Min hoppsits är förjävlig, Jag har inte själv hoppat på jättelänge, Men jag kommer nog in i det snart haha! xD Anna tog så fina bilder som jag kommer visa till helgen för då får jag dom av Emma! (Anna fotade med Emmas kamera)
 
Hur som helst var jag jättenöjd, Och oavsett om det blev lite konstiga språng här och var blandat med flera helt perfekt språng och lite bockningar från en glad häst, så kunde jag inte sluta le, (ungefär som första gg jag satt på han haha) Men jag var så glad över honom, att han klarade alla linjer så bra som han gjorde! Det var faktiskt liite knixigt, Herregud min häst är helt otrolig! Och jag slutar aldrig förvånas över honom haha! :D
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0