Måndag!

Har smällt gårdagen och nu taggar jag om för en tävling nästa vecka i Uddevalla där jag hoppar LB+ och LA. Kajsa kanske kommer och hoppar också! Bästa Kajsa!

Denna veckan kommer jag göra mina sista saker som avgör mina betyg. Idag har jag haft sista springningen i gympa och det är den som har tryckt ner mitt betyg men det kändes bra idag.
Har gjort mitt sista nationella idag också.
Känns som allt går hur fort som helst! 15 dagar till skolavslutningen nu, är taggad som bara den på denna sommaren som kommer bestå utav mest häst. Har även smidigt planer med Kajsa och Carro. Längtar!

Kram Alexandra

Funderar på att köpa denna i stort format och hänga upp!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0