Med en klump i....

.....magen bestämde jag mig för att låta Priffe vila idag, dels för att åskan kommer och går, och jag är rädd för åskan, tror seriöst jag kommer dö (ja, jag är 16 år och lika rädd för åskan som en treåring) och sen för att regnet öser ner, och jag vill inte att Priffes mugg ska bli helt bakterie påhoppad av all lera och vatten/smuts som kommer komma på, Jag kommer istället gå upp senare idag för att göra vanliga "mugg rutinen" med vatten och potatismjöl istället. Det känns bra, men efterssom jag ska träna på fredag, känns det inte bra att han kommer få vila idag också, igår longerade jag bara honom ju ;( Jag måste då rida lite försiktigt imorgon och sen rida på lite mer på torsdag och sen på fredag träning! Inte bra upplägg och jag har ju så mycket att träna på, men vi kommer igång nu iallfall sålänge det inte åskar..... 
 
 
UTSRÅLINING!!
 
/Emelie
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0