Nya stövlar!?

Mina ridstövlar börjar bli lite försmå i foten och dom är för korta för mig sorgligt nog, så jag har börjat kolla på lite nya dojjor. Dock kommer jag nog inte införskaffa mig ett par nya förens till sommaren, för jag kan ha dom nu bara att dom är förkorta, foten funkar ett tag till haha! sen behöver jag spara ihop lite pengar först dessutom! Dom jag har nu är dem som är på bild längst ner till vänster. Dom gillar jag jättemycket. De Niro och Pioneerna är jättefräcka, dom blir det nog inte haha, tycker bara dom är urläckra! men jag vill hellre ha mer en "ridstövel'
Sen har jag tänkt lite om man inte skulle skaffa sig ett par chaps? sånna är ju hur sköna som helst!
 
Vilka skulle ni välja??
 
 
 
Helst hade man ju egentligen velat ha alla men då hade jag fåt spara väldigt länge haha!
Emelie
 


Kommentarer
noora

Jag skulle nog köpa Pioneer eller De niro :)

2013-05-05 @ 21:29:54
mathilda

jag har falsterbo tretorn, dem tipsar jag verkligen. As sköna och formar sig efter foten typ, man skulle kunna gå med dem hela dagarna så sköna är dem. Du får en bra hållning med dem! värt priset!

2013-05-07 @ 10:28:38
URL: http://jennieochmathilda.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0