Önskeinlägg - vad som gör mig glad!

Det finns så otroligt mycket som gör mig glad, det kan vara allt från att titta på en bild, till en otroligt bra träning!
Om man tänker i häsväg nu när detta ändå är en hästblogg så är det verkligen ett grymt ridpass som gör mig gladast eller när t.e.x Priffe kommer springandes mot mig eller efter mig i hagen, den känslan är så härlig. När man känner att med sitt kroppspråk kunna signalera till Priffe att han ska komma o.s.v och han fattar det, då känns det som att man kan snacka med ponnyn haha! xD
 
 
 
Många i min omgivning märker verkligen när ett ridpass eller träning har gått bra för mig och Priffe, för jag bli nästan hyper och kan prata oavbrutet om precis allt, Det kan Alexandra intyga. Men vem blir inte glad när det känns som om allt sitter? Ibland kommer jag på mig själv med ett stort leende på läpparna efter ett bra ridpass eller ett sånt ridpass som bara börjar i katastrof, men man känner att man löser det snyggt med hästen, då får jag ofta frågan av personer i stallet, "har det gått bra idag eller?" Just för att jag gått och dratt på smilebanden haha!
 
Sen är ju det en självklarhet att man blir glad när man märker vilka otroligt grymma bloggläsare vi har på denna bloggen, Inte en enda elak kommentar så långt ögat kan se, bara massa posetiv stämmning och peppande kommentarer! Man får tacka och buga för det för det uppskattas verkligen!
 
 
knasar mig med bästa beckis efter ett grymt ridpass!
 
Sen är glada människor ALLTID en källa till glädje, klarar inte av energitjuvar längre haha! :D
 
Emelie
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0